S čim naj dopolnim brezmesni obrok s polento, da zadostim potrebam po beljakovinah?

Odrasel človek potrebuje na dan 50–60 g beljakovin z visoko biološko vrednostjo. Koruza ima nizko biološko vrednost, predvsem ima nizko vsebnost esencialne aminokisline lizin. Zato jo v obroku vedno dopolnimo s stročnicami (fižol, grah, leča), z mlekom ali nekaterimi žiti (pšenica, pira, riž).

Te kombinacije so bolj ali manj že vključene v tradicionalne recepte narodnih jedi narodov, ki se prehranjujejo v večji meri s koruzo. Na primer, mehiške jedi s koruzo imajo pogosto dodan fižol in sir, polenta in mleko pa je znana jed slovenske kuhinje. Znane so tudi sladice iz koruznega zdroba, ki jim dodamo skuto, smetano ali jih skuhamo v mleku, koruzno moko pa v pecivih vedno pomešamo še s pšenično moko, s čimer postane tudi brezmesni obrok ustrezno beljakovinsko bogat.

Izberi si recept

Sestavine

Čas priprave

Zahtevnost

Tip obroka

Dobre novice

Prijavite se na Žitova elektronska obvestila

Naše znamke

Žito+

Kruh

Žito je že več kot pol stoletja sinonim za okusen, svež kruh, pekovsko pecivo in druge pekovske in slaščičarske izdelke.

Zamrznjene dobrote

Zamrznjene dobrote so popestritev jedilnika za vse, ki kljub pomanjkanju časa prisegajo na okusne, polnovredne obroke.

 

Zlato polje+

Riži, testenine, kaše, kosmiči, zdrobi in žita za zajtrk… Zlato polje je sinonim za sodobno kuhinjo.

Maestro+

Že desetletja so začimbe, dišavnice, začimbne mešanice in dodatki jedem Maestro navdih za ustvarjanje v kuhinji.

Natura+

Žita, kaše, kosmiči, moke, stročnice in izdelke iz soje v veliki meri pridelujejo domači pridelovalci.

Gorenjka+

Polna vsega dobrega nas čokolada Gorenjka razvaja že več kot 90 let. Za sladko razvajanje ali izvirno darilo.

1001 cvet+

Zeliščne, sadne in prave čaje 1001 CVET poznajo in uporabljajo vsa slovenska gospodinjstva.

Šumi+

Šumi v svoji 135-letni sladki zgodovini ponuja širok izbor pravih slastnih mojstrovin.